vårfeeling.... hmmm

 

Slutet på april och den där vårfeelingen... den har lite dämpats i helgen. Snö, snö och lite till med snö. 

Men om man lackar naglarna i en vårig, somrig färg då blir man i varje fall lite gladare.



Lacket är av märket "Opi" men namnet "Pompeii purple"

Min färg. Gillar att ha lite färg på naglarna. Har annars jättedålig kvalite på naglarna. Dom håller absolut inte många dagar långa. Så himla tunna och så skivar dom sig. Men försöker hålla dom skötta så dom skall se lite bättre ut. 

Försökte med gelnaglar för många år sen... men det var inte min grej.

Nu skall det bli en vals med dammsugaren...

Nu snöar det inte... det regnar. Så ingen länk just nu i varje fall.

Ha en skön vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...