Tandläkare idag

 


Er bloggerska har besökt tandläkaren idag... 
Alltid varit jätterädd för tandläkaren och har fortfarande obehag men idag hade jag en jätteduktig! Hon var så försiktig och förklarade hela tiden vad hon gjorde... 
Inga hål hittade hon. Tyckte jag hade jättefina tänder... YEPPIE!!!
Rekommenderade besök nästa gång om tre år men fick tid till tandhygienist i höst...Hade lite plack men ingen panik med det.

Kan bara konstatera att det är jättebra med eltandborste! Har haft bara några hål men efter att jag bytte till eltandborste har jag inte haft hål alls. Har just heller inget plack. Och jag dricker massor med läsk och äter godis så....

Bilden idag har inget med inlägget att göra. Fotot är taget ute på Örö, på morsdagen för 5(?) år sedan. Jag älskar denna bild!
Havet stranden himlen... frihet!!
Drömmer såå om ett hus vid havet, helt fel att någon som hela sin uppväxt bott vid havet, som vuxen flyttar upp på torra land! Vi har typ 7 km till stranden härifrån... det är allt för långt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...