Jag är en väldigt rastlös person.
Har inget tålamod alls, allt ska gå fort fort. Gör jag något så gör jag det här och nu från början till slut. Hatar att lämna något på hälft... oftast just för att jag glömmer bort vad jag gjort eller ännu värre. Jag får leidon, får en ny idé eller tycker helt enkelt att det är värdelöst. Om jag gör allt färdigt med en gång är det färdigt. Inget att fundera på alls.

Nu sitter jag i den där stolen att jag kan förbereda en hel del men måste vänta på att någon annan fortsätter. OCH det gör dom när dom hinner eller när det passar dom. I HATE IT!!
Fingrarna kliar på mig jag vill inte vänta!

I lördags kom det "bilar" i tv. Såhär jännä är lilla Harley.
Han är min bästa kompis. Ingen skillnad vart jag går så följer han med. Just nu tar han sig en liten lur på dynan vid min fot.
Han flyttade in hos oss till julen i fjol, alltså 2018. Han är snart 1,5 år! En riktig liten busis.
Han är faktiskt lite som mig, rastlös och har inga nerver att vänta alls. Skall han ut så skall han här och nu! Vill han leka så leker vi här och nu! Men han älskar att gosa i soffan eller sängen bara han har fått leka / promenera ur sig allt som kliar... Lite som matte där.

Nu blir det lunch och en stund med senaste numret av "Femina". Köpte ny igår och har inte hunnit bläddra ännu.
Skön arbetsvecka alla!
Davina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...