Ett nytt försök

Ja vad säger man?
Länge sen sist?

I varje fall... tänkte göra ett försök.

Jag, i början av månaden. Vi var på företagarnas julfest den här kvällen. En intressant kväll, rolig, har inte dansat så på länge.
Har en svart poncho från Zalando svarta tunna breda byxor från samma stället samt en svart spetsblus från Junarose .Svart är min färg. Och en del smycken till, som här en stor silver/metallisk klocka från Michael Kors.... älskar den. Köpte den utomlands... bästa klockan jag någonsin haft!
Nu skall det bli en halvtimme med "Pointless" frågesporten från BBC... Sen tidigt i säng för i morgon börjar jobbet igen.
Ha en skön kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...