min tös


Min stora dam har blivit... ja just det , stor. Det är kanske 8 år mellan bilderna, idag är hon 13, nästan 14 år, gammal. Igår for hon med en grupp på 10 barn och två vuxna till Sverige, till Nynäshamn, för att bekanta sig med tonåringarna där... Mamma lillasyster och lillebror saknar så förfärligt, pappa säger inget MEN det syns lång väg att han va glad då hon skicka mail i morse att dom klarat resan över havet. För nog är hon bara ett litet barn ännu, lite orolig var man nog då dom sku åka färjan över... Nå, hoppas dom har en riktigt rolig resa och att allt går som planerat, så är hon hemma på torsdagen. Mamma väntar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...