Hej,

Ja, vad ska man säga?
Länge sen sist...
Sista veckan i april vappen på torsdag och sen en månad kvar till sommarlovet. Vart har det här skolåret fari?

Ikväll regnar det. Vet nog att regnet behövs, det har varit så torrt nu och dammigt. Men då det är så tråkigt! Vi var ute en stund med Snoopy inget vidare det i spöregn. Hon blir så våt och sen måste hon springa runt i påttar så hon är härligt lerig att ta in. Njuter förstås att få leka, mamma njuter inte sen igen då allt är sandigt. Smällar man får ta antar jag.

Annat då?
Ja inte mycket.
Jobb jobb jobb för tillfället. Bra det också förstås, som tur har vi inte lördagsöppet så man hinner ha ett liv också. I lördags var jag en sväng till "Cozy villa" i Kärra. Härlig butik det där. Sen en släng till Dalsbruk, skulle inhandla lite smått och gott men butiken jag skulle besöka var stängd. Sånt händer.

Nu ska jag kolla tv en stund. Ska försöka komma tidigt i säng ikväll... lite trött idag.
Ha en bra arbetsvecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...