jeee! det snöar!

"Nej se de snöar , nej se de snöar det var väl roligt hurraa"! 
Ja vad annat kan man säga??
I Sverige ska det storma och snöa, tidningarna talar om kaos...
Inte vill jag ha något sånt inte men snön är välkommen. Det blir ljusare och renare, naturen blir så vacker. Nu ska vi imorgon fira självständigheten , det betyder en dag extra ledigt, även för mig. Turligt nog är det fredag i år, hatar att ha en dag ledigt mitt i veckan, det här gillar jag sen igen, med tre dagar ledigt i rad, lyx!
I lördag ska jag och herr H på julkryssning med mc-klubben. Ska bli riktigt roligt att komma bort en stund.



Sånhärna mängder snö vill jag ha! Det här är bilder från ifjol...
Fast det är snö och vinter behöver det ju sen igen inte bli alltför kallt.... men jag kan väl inte få allt.
Nu ska jag fara i bastu en stund, sen ska jag titta på tv, det kommer "blacklist" ikväll på Sveriges trea.
En skön kväll alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...