Ny dag.

TACK!!! För allt stöd och fina ord efter gårdagens inlägg. Det är nog så jo att för sina barn gör man vad som helst, man slåss mot väderkvarnar och går genom eld. Helt otroligt egentligen...

Vet inte om jag uttryckte mig tillräckligt bra igår, vi är JÄTTE tacksamma för vår duktiga speciallärare och för lillemans nuvarande lärare. Dom har verkligen gjort allt för att hjälpa honom, dom har varit helt super... tyvärr är inte alla lika hjälpsamma utan är beredda att skicka eventuella problem till någon annan...

Idag har vädret varit varmt, det var glashalt i morse då jag for på jobb men nu är det bara "porigt" med en massa lös snö som smält. Det är synd att det i slutet av januari inte finns mera snö och är kallare. Nu kan man inte skrinna eftersom isen är mjuk, skida går väl om man hittar tillräckligt med snö.

Det blev ingen skola ikväll, föreläsaren var sjuk. Peppar peppar, nu säger jag... men faktum, vi har inte riktigt drabbas av förkylningen ännu... lilla damen och lilleman har varit snuviga, lilla damen var hemma hela förra veckan från skolan men riktigt riktigt sjuka har vi inte varit...hon hade "endast" stägring, aldrig riktigt hög feber. Nej, nu blir det mat, kylskåpstömning idag.... gårdagens delikatesser, gillar inte riktigt uppvärmd mat men ibland måste man äta det också. Skön kväll alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...