mc mässa

 Lite bilder från mässan. Cyklar fanns det hur många som helst, men det finns bara ett märke som intresserar...
 Herr H behövde återuppleva gamla minnen. En sådan här åkte "singelmännen" i USA medan vi par åkte den större versionen med ordentligt säte och extra väska baktill.
 Nya och gamla, det fanns av allt. Nu börjar nedräkningen till sommaren. ska hoppas på en lite soligare sommar iår, fjolåret sitter som dålig smak i munnen och kilometrarna lyser med sin frånvaro.
Lite shopping blev det också. Nu har jag ordentliga körhandskar och borde inte frysa när jag kör. Lilleman fick också en ny hjälm, den gamla var lite liten redan i fjol.
Nu ska det bli bastu och så isäng, har en HEL DEL sömn att ta igen ... Skön kväll alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...