I skolan

Jaha, nu har jag varit första riktiga skoldagen då. Det är riktigt intressant. Nu borde jag börja söka praktikplats till sensommaren/hösten. Ska bli intressant det med.

Tack för all feedback angående husdjur som jag skrev om senaste gång.
 Jaa, Missan är den finaste katt man kan tänka sig, även om hon blev lämnad ute av den förra ägaren, som antagligen bara ville ha en liten söt kattunge att leka med under sommaren. Hur kan man göra så??? Inte skaffar man sig en sommarbaby heller som man sen lämnar i busken då hösten kommer!!! Det är hemskt!!!

Men nu har hon det bra, god mat och en varm sovplats samt en hel familj kelsjuka att gosa med.
Nu måste jag gå och lägga mig om jag ska orka på jobb imorgon. Ses!

                Kram, Davina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...