Fest!

Pust!
Vi ( herr H och jag ) var igår kvällas till Strandhotellet på dans. Det var det lokala bandet Twilight som spela. OCH NOG ÄR DOM BRA!!! Hade chansen att få dansa en MASSA danser, som ju alltid är roligt. En del av mc-klubbens medlemmar hade stannat kvar efter mötet (som hölls på samma plats tidigare på dagen) och var fortfarande kvar hela dansen igenom. Vi är en bra klubb, alla kan prata och skoja med varandra.
Nu har jag just tagit del av morgondagens skolmaterial. Vi ska ha första ordentliga lektion imorgon och den ska handla om etik och lagstiftning för massörer. Allt verkar så intressant, det ska bli så roligt.
Har fortsatt min tranbärssaft behandling hela gårdagen och tänker fortsätta idag. Tycker på något sätt att det känns bättre. Det svider inte mera då jag ska gå på toaletten. Det om något är ju ett gott tecken. Jag verkligen hatar urinvägsinflammation!
Nu, kaffe med dopp! Skön söndag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...