sköna söndag

 Vilken skön söndag! Började dagen med en timmes promenad genom byn. Mötte tre Harleyn men ingen annan... som om hela byn sov! Lilleman var med på cykel, han gillar att cykla!
 Hemkommen satte jag mig ute på terassen och njöt av blomsterprakten. Hoppas att nattfrosten hålls borta ännu några veckor. Dahlian är praktfull och har många outslagna knoppar ännu.
 Pelargonerna är inte dåliga dom heller. Den här heter Denice, precis som jag heter i mellannamn!
Igår blev det en tur på cykeln... 70 km genom ön... lilladamen och lilleman var med ( naturligtvis var också herr H... ) en riktigt skön tur. Nu börjar det vara dags att natta lilleman, imorgon är skoldag! En skön kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...