Lördag

 Fortfarande bråttom!! I morse var vi till Dalsbruk och Baltic Jazz festivalen på konsert. Det var en barnkonsert med Sås & Kopp. Världens absolut bästa band!! Lilleman hade två av sin kusiner med sig och hör och häpna!! Pojkarna uppträdde som änglar!!!
 Tyvärr var lillekusinen jätte, jätte trött och det blev många långa minuter före Sås&Kopp började spela. Men sen kom dom och gjorde en jättebra show. Deras musik är så medryckande, därför är fotot så suddigt, det är svårt att shejka och fota samtidigt, haha.
 Det var den medryckande musiken som gjorde det!! Lillekusinen vakna och shejka han med, tror faktiskt att han också gillade allt!
 Efter konserten blev det en vända hem. Här hade vi en traktorkavalkad att besöka. Lilleman fick chans att åka traktorsläpvagn samt kolla olika traktorer och andra maskiner.
 I denna stora maskin fick han kolla hur det ser ut i styrhytten. Det var en JÄTTE maskin, vet inte riktigt vad den användes till ...
Nu ska vi snart träffa alla syskona med familjer på Strandhotellet i Dalsbruk. Vi ska ut och äta och ha roligt.
Till alla er som funderar angående förra inlägget om Aloe veran... Jag tror nästan jag beställer en sats och ser hur försäljningen går. Ska se om jag hinner i helgen ännu men jag säger till... Och jaa, Aloen ska säljas genom en återförsäljare, kanske man kan ringa och beställa till återförsäljaren som sen postar varan... vet inte riktigt det där ännu, måste ta reda på. Trevlig lördag alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...