`cause I`m worth it!

Jaja, så är de! Jag var värd det!!
Har just varit en timme hos Rehab Center http://www.rehabcenter.fi/  för att få mina ben masserade. Åååå så skönt det var!!! I mitt jobb går och står jag största delen av dagen. Jag vet av erfarenhet att jag regelbundet borde stretcha... och när baklåren värker som mest, DÅ kommer jag ihåg att göra de, men får det inte att bli en vana... Så länge som jag träna spinning regelbundet har jag också stretcha men sen då jag "slappat" med spinning... Nå, i varje fall. Skönt var det även om baklårs muskeln var så hård så jag tänkte ropa då hon "knåda", i torsdag ska jag pånytt en timme... och om inte det är bra då ännu så fortsätter vi. Gott gjorde det och nu då jag fått varm soppa och massor med vatten känns inte hjärnan som bomull mera. Nu ska jag ta boken med och gå och slappa i soffan. `Cause I`m worth it!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...