it´s a miracle!!!!

Vaknade i morse, fortfarande med fiskbenet i halsen... tröttnade och försökte få bort det, försökte typ allt , till och med spy.. INGET hjälpte!!! Bara att åka iväg på jobb med ett irriterande fiskben i halsen. Vanliga ruschen på jobb men på eftermiddagen hann jag ta en kopp kaffe och min favorit- en briossi, mums ( briossi är ett wienerbröd med mandelfyllning och russin, jättegott!!) . Det bästa av allt var att när jag en stund senare prata med en kund märkte jag att FISKBENET är borta!!!  Vilken lycka!! Hade faktiskt redan beställt tid till läkare så dom sku försöka plocka bort benet men nu avbokades den tiden. Jag kan svälja igen utan att det gör ont! Nåja, lite irriterad är faktiskt min hals men den blir nog bättre. Lyckan kan va så enkel ibland! Nu ska vi njuta av en varm fredagsbastu, sen blir det natti natti för imorgon har vi mycket på programmet. Så, godnatt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...