Blommor



Besökte trädgårdsbutiken idag. Skulle köpa en ny keramikkruka till den sista pelargonen och så skulle jag ha en lövkompost ( fyra nät av metall som man binder samman till en fyrkant utan botten och lock som kan användas som kompost för just blad och riskor som man måste finhacka först... ) samt blomsternäring...
Kom hem med allt det plus några murgröna plantor och en Bougainvilla. JAG BARA ÄLSKAR DOM!!!  Naturligtvis förväntar jag mig att den ska bli lika frodig och fin som dom jag sett på våra semestrar på kanarieöarna... men visst är den fin!

Här står en liten tomte och poserar bredvid en Bougainvilla...
 Här kryper två stycken ihop under en hängande variant...
 Tror detta fortfarande är samma som föregående.. Håll med om att den är vacker!!
Titta så fint! Tänk att ha ett sånt tak på altan!



Nu ska jag fortsätta drömma... godnatt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...