På resa

Jaha, så var vi i Sveariket då. Vi anlände med färjan igår morse och spendera dagen hos herr H:s bror som hade gjort en jättemiddag . Och vad är väl roligare som en stor middag, gott sällskap och ingen tid att passa?? Dom är en konstig släkt den där från herr H:s sida, dom är alla kockar och gör jättegod mat... sen igen är det bra det, jag slipper anstränga mig på den detaljen kan bara äta och njuta.. Vitsigt egentligen, tre syskon och alla gillar att laga mat. Själv har jag två systrar men vi har alla olika inriktningar i livet...
Idag ska vi gå till Nacka Forum och shoppa. Döttrarna ska riktigt shoppa loss ordentligt, pengarna glömde dom tyvärr växla på båten men kanske farmor kan fixa saken.. Nej, här har jag inte tid att sitta, nu ska vi ut och promenera, shoppa och njuta. Trevig fortsättning på påsken!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...