Lördag

Vilket underbart väder! Härligt att vakna till solsken och fågelkvittel. Vad ska ni göra idag då?? Jag tror jag ska köra en loppisrunda. Barnen har en del saker dom tröttnat på och jag har säkert ett eller två skåp att kolla i före jag far... Tänker alltså INTE städa fast vädret skulle va ypperligt! Sen tänker jag gnälla till mig en åktur med Harleyn... Jag vill också köra.. får se hur det går, såg lite lovande ut igår.. Annars då? Har varit lite torrt med inlägg några dar men det har varit bråttom. Vi har planerat vintersemestern. Jaja, ni tycker vi är knäppa som ser fram emot vintersemestern men vi är företagarfamilj utan någon som helst ledighet sommartid... Ja ok, i sommar kommer vi inte att ha öppet på lördagar vilket betyder att lördagen är ledig... men vi jobbar fortfarande 6 dagar i veckan eftersom söndagar alltid är arbetsdagar. I varje fall, julen tänker jag fira utomlands. Det har vi gjort tre jular tidigare utom 2011, då var vi hemma.. utan ström i tre dagar..Vi hade många olika alternativ, Kanarieöarna, Florida, Thailand ( dit jag INTE vill!) Kap Verde... Det blev Kanarieöarna, Tenerifa. Dit har vi inte varit förut så det ska bli riktigt intressant. Nu är det bara att börja nedräkningen, lite roligare att jobba långa dagar hela sommaren när man vet att man får semester sen... =)
Nej, nu måste jag börja röra på mig om jag ska hinna alla ställen. Ha en riktigt mysig lördag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...