Njuter...

Jaha,måndag kväll...var på spinning ikväll och oj så skönt!! Efter gårdagens detox var jag nog lite rädd att sätta mig i sadeln eftersom jag kissat OTROLIGA mängder men det gick bra...haha,jo faktiskt.Gårdagen satte fart på mina vätskor men det känns nu riktigt bra,benen är mindre svullna (svullna ben då jag står och går största delen av dagen..) och det känns annorlunda.Så nu njuter jag av en bit mörk choklad med mint och ett glas vatten medan jag bloggar/läser bloggar.Konstig grej den där mörka chokladen egentligen...jag gillar den men en bit räcker riktigt bra,inte hela plattan som förrut! God fortsättning på veckan alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...