voi nej...

Håhå...snuvigt snuvigt...Yngsta dottern har en ordentlig flunssa,feber snuva och ont i halsen,febern har legat på 38 sen söndagen...inget roligt.Har försökt gnälla att hon ska hålla sig i sängen och skippa facebook nu,bara vila äta lite och ta sina tabletter.Men nej!!! så fort mamma åkt iväg till jobbet är det fest!! Idag har hon varit jättetrött,förståeligt,och nu tror jag( och hoppas) att hon lyssnar på mig och VILAR imorgon. Det börjar kanske vara tråkigt att vara ensam hemma hela dagen...Nu tror jag att jag har en släng ( hoppas det nu sen bara är en släng!!) av Mettes snuva.Har nyst och fräst hela dagen...kroppen värker...men det är nog inte av snuvan det mera stressleraterat tror jag...föräldrakvart period just nu...+ allt annat...MEN inte gnälla!! Har kollat igenom mina väskor och satt fem stycken till försäljning...flere är nog på väg men man måste börja försiktigt. Får se hur det går.Har annars lagt vårt företag ut på facebook...http://www.facebook.com/pages/Kimito-Bagare-Ab/296282703723096   bara att gå in och kolla...man får gärna gilla.HAHAHAH. nej nu ska vi räkna läxan klar,jag och sonen,sen har vi läsning och läsförståelse till...kvällen är räddad,behöver inte fundera på när jag ska dammsuga...det får bli sen.....(det där sen...det brukar vara i ilskona någon kväll när världen annars också går emot en...en typ av ilsketerapi...typ).Trevlig fortsättning på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...