OJ OJ OJ...

Idag är et månadens första dag,för min del betyder det att en hel massa räkningar måste betalas...inget roligt direkt. Vanligtvis har jag ganska bra koll på allt som går/ har gått ut....OCH jag hade trott att så var saken nu också MEN det kom en riktig överraskning! I början av september var jag och herr H till USA på semester...alla kreditkortsräkningar har kommit och likaså telefonräkningar,trodde jag. Idag har jag betalat den största telefon räkningen i min telefon räknings historia!! Några få euro från 300!!! FÖRSKRÄCKLIGT!!!!! Jag införskaffade en ny telefon före resan eftersom alla sa att min gamla antagligen inte fungerar i USA...antagligen (helt klart!!) har jag en hel del att lära mig med den nya ännu...hade något som kallades roaming gprs för nästan 200 euro!!! Va i hela fridens namn(!!) betyder roaming gprs???? Neej...man borde ha en lur och en sladd som ska va i en kontakt,då måste man sluta ringa då sladden faller ur kontakten. Denna räkning kommer svida LÄNGE!! Men kanske man lär sig något också..mera försiktig i fortsättningen. Nu ska jag fortsätta leta..efter snygga siffror till adventsljusen!! Väntar såå på julen!! Planerar allting nu redan!!  Men bara planerar,köper ABSOLUT INGET just nu!! Trevlig kväll alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...