Nytt år , nya utmaningar

 


Hej,

Länge sen sist.

Mycket har hänt...

I september la jag ner taxin...

I oktober öppnade jag nytt företag.

Konditori Mazarin

Nu är jag tillbaka där jag började, för tredje gången. Jag som inte skulle baka mera.


Men nu har jag, ett eget bageri/ konditori/ café.

Nu får jag förverkliga mig själv, göra VAD jag vill, HUR jag vill, NÄR jag vill.

Och nu skall jag verkligen satsa på dethär och har inspiration och ideer i överflöd. Det här är ju roligt! 

Vi hade öppet ända till jul, stängde för ledighet över jul och nyår och tanken var att jag skulle fundera hur och vad jag vill göra. 

Nu vet jag vad jag vill och hur jag vill. Och nu skall jag göra efter eget huvud oberoende vad folk säger.

Så välkomna på kaffe med dopp eller för att inhandla ett surdegsbröd från Konditori Mazarin i centrum av Kimito.


Davina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...