Sommarvärme i maj



Såhär har vi tillbringat denhär veckan. I solen och i skuggan på terrassen.
Men ärligt så igår på Kristi himmelsfärd, då höll vi oss inne.
Vi har haft jättevarmt den här veckan, så otroligt skönt. Oj så jag har väntat på värmen. MEN, jag saknar nog stranden, havet.
Att bo mitt uppe på land med en lång väg till havet, det är inte alls min grej. Drömmer om boende vid havet, med en egen strand, där man kan njuta ifred.

Lilla Harley gillar solen och värmen. Tyvärr gillar han inte vatten, eller ja, han sticker nog ner huvudet i vatten om det finns något intressant där i men hujedan om tassarna blir våta.
Duschen är skräcken. Men när han sen står där , heldränkt, så tror jag att han njuter för då orkar han rusa runt igen och visst måste det vara skönt då det svalkar under den där pälsen.

Nu pratar dom lite om regn och kanske åska till helgen. Även det är välkommet då naturen är så jätte torr!
Så var försiktiga med var ni grillar och kasta inte fimpar.
Ha en skön helg.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...