Ett paket på posten

 


Det kom ett paket på posten, från Adlibris.

Jag har snöat in på böckerna skrivna av Lars Kepler...och jo, jag vet att det är ett pseudonym.

HUR kan man skriva sådär? Skrämmande, fängslande, gripande. Så jäkla bra!

Ja sen måste jag ju köpa lite yrkesrelaterat också. HAHA. Jag som hade såå leidon på bageri och att baka.
Nu är det roligt igen.... Har hoppat in i morgon igen och tror jag skall hoppa in igen.
Lite tokigt ändå om man blir sjuk och anmäler först när man borde varit på jobb... Visst kan man under natten bli sjuk MEN....
Nå bara mina funderingar.

Nu väntar jag på att maten skall bli färdig. Junior skall bjuda på sin version av "Flygande Jakob" idag...
SLURP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...