Fredag igen

 Så hade vi fredag igen...

skönt.

Har varit en tung vecka, vädret har varit väldigt omväxlande likaså humöret.

Men nu har det i varje fall varit så varmt att jag plockat fram mina vår rockar. Varit ut på länk i lättare rock men var så dum första dagen att jag la en tunn fleece jacka under... huuuu så varmt det blev i solen 😅

Snön smälter utanför fönstret, marken hinner inte riktigt med så vi har jätteklåttigt på vår gård...hela vägen från stora vägen hem till oss är bara lera. Roligt att komma körande, taxin ser ut som den aldrig blivit tvättad. Inte roligt alls! Men känns onödigt att tvätta nu då jag ändå inte ens kommer ner till stora vägen utan att den är lika smutsig igen.

Och när vi kommer från länken med Harley... ja då får vi gå duschen fram för en så smutsig hund kan man inte ha inne. Och han hatar duschen 😁

men är ändå väldigt duktig och står stilla så man får skrubba ordentligt.




En liten envis kille det här. Men världens goaste 💖


Ikväll tänkte vi äta pizza...
Vad skall ni äta så här en skön fredagkväll?


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...