Eftermiddagsluren

Mmmmm...
den där stunden på eftermiddagen då man får krypa ner i sängen och bara blunda...

Då man jobbar såhär, från tidig arla stund, är det nästan måsta på att få en lur på eftermiddagen.
Men den där eftermiddagsluren... den är väldigt enkel att bli som vana! Voj jestas så skönt att få lägga sig en liten stund på eftermiddagen... före middagen men efter kaffet.
Ibland så känner jag mig inte trött när jag kommit hem. Så då brukar jag sätta mig framför tv;n. En stund... tv;n söver.
Dock måste jag säga att jag sover inga långa stunder, en timme, en och en halv timme. Det räcker gott. Känner mig som en ny människa när jag vaknar.
Så har du möjlighet att få till en lur, lägg dig och vila. Du kommer att börja må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...