Vilanhelg

Herr H har besökt Mc mässan i Stockholm i helgen, just anlänt hem dock.
Hemma har jag haft den äldsta och den yngsta. Den yngsta, Ludvig, har varit och pilkat idag. Ingen fisk men tre timmar ute på isen gör sitt.
Den äldsta, Jytte, Tog en vals med dammsugaren medan jag var ut på länk med Snoopy. En lite längre länk även om det ställvis är jättehalt. Inget vidare väder, grått kallt och halt. Nu började det snöa också.

Vi har haft en lugn och skön helg med barnen. Ätit gott, sett på det vi gillar i tv pratat och spelat. Slappat och gosat med både hunden och katten. Antar att vi alla har laddat batterierna ordentligt i helgen. Voi så skönt det har varit. Nu skall vi väl orka en månad till så kommer den där riktiga semestern sen.

Som sagt, glashalt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...