Oj då, ny vecka igen...

Jestas så fort den här sista veckan har flugit förbi!

Inte bråttom egentligen, men... jag har jussom fastnat på Netflix. Tittar på olika serier. Vad skulle man göra utan tv?  Kollat igenom första säsongen av Designated survivor med Keifer Southerland.


 Min absoluta favoritskådis. Sett alla säsonger av 24, dom flesta av hans filmer... tycker ändå att han bara blir bättre med åren.. och ja, Jack Beuer fixar ALLT!

Nu är det sista veckan i januari, nästa vecka februari men jag tycker att man nu redan märker att dagarna blivit längre. Snön som kom, även om det inte är mycket, gör också världen ljusare. Ett härligt väder till på köpet så kan man ju faktiskt säga att den här vintern är super!
Men den där semestern som snart är runt hörnet är väldigt välkommen. Senaste året har varit jättetungt så det skall va riktigt skönt att få flyga iväg på tumis med herr H och bara rå om varandra i veckorna två. Men inte riktigt ännu dock. Först i mars åker vi. Först ska vi ta emot februari, med Runebergsdagen, alla hjärtans dag och fastlagen. En rolig månad.

Ha en rolig vecka!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år , nya utmaningar

  Hej, Länge sen sist. Mycket har hänt... I september la jag ner taxin... I oktober öppnade jag nytt företag. Konditori Mazarin Nu är jag ti...